Dagens + och -

+ Mitt plånboksskal är jag jätte nöjd över! Har man mobilen med sig har man pengar, busskort osv också med!
+ Mina nya skor från Replay. De är sjukt snygga och bekväma!
+ Att alla roliga tvprogram har börjat! Nu går ju alla program som ensam mamma söker, bonde söker fru m.m.
+ Att vi har språkdag på fredag så vi ska äta tyska efterätter och börja nio och sluta ett, awesooom!
- Jag får inte spela fotboll på typ 6 veckor för att jag spelade fotboll och fick en fraktur i bäckenet.
- Vi har så jäkla mycket i skolan och jag fattar typ inget om atomer, protoner och annat skit i Kemin! 
- Att One Direction bestämt att komma till Sverige igen men inte Justin:(
- Min blogg.se app på mobilen bara krashar hela tiden och det är jätte jobbigt att blogga hemmaifrån då!
 
 

Postat av: Celine

- Åh tack! :)

Så härligt att alla tv-serier börjat igen!

2013-09-25 @ 21:30:10
URL: http://celinelf.blogg.se



Ditt namn
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här (våran hemlis)

Blogg/Hemsida

Behandla andra som du själv vill bli behandlad♥